Senin, 26 September 2016

Daftar Tangga Lagu Barat Galau Terbaru

Okay, serius. Tanah liat sering benar-benar engkol blog kata kunci dan statistik trafik sumber kebanyakan Lagu Barat Tempahan menjejaki adalah 'kontroversi'. Idiiih ini masih banyak jawapan belom langkah terakhir nih yah? Haha. Menenangkan turun, masa ini akan posting lagu-lagu Barat kontroversi – kontroversi. Masih boleh menyebabkan pekikan, ingatkanlah bekas, mengantuk, lelaki, dan beberapa lain-lain faedah 'menggalau'.

Pertama, Jangan sekali-kali menangis darah (?) anyway bener-bener sampe Lagu Galau menangis menangis kerana lagu ini. Benda itu, saya mendengar semasa membaca dalam novel A kanak-kanak dipanggil ia David Pelzer dan rasanyaaaa beliau... bener-bener, kalo pengen menangis bawang kudu mendengar novel Baca ini pedas! Dijamin menangis sepuas-puasnya. Suaranya Lagu Barat Terbaru adalah Bruno dan lagu bermakna supaya ia adalah plus. Jangan kebayang kan, malem-malem, bulan liatin dan berkata pada bulan yang sama saya adalah begitu kesepiannya. :(
Avenged Sevenfold - I want see you tonight
Avenged Sevenfold - Brompton Cocktail
Avril Lavigne - Innocence
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - Talking To The Moon
bruno Mars - When I Was Your Man
Britney Spears - Everytime
Celine Dion - My Heart Will Go on
Celine Dion - The Power Of Love
Coldplay - Fix You
Chritina Perri - Thousand Years
Chritina Perri - Arms


Ingin memasukkan lagu keliru, atau kembali ke Disember ke senarai. Kedua-dua sebenarnya sama kontroversi. Dari segi nada, jelas belakang Tangga Lagu Barat Terbaru hingga Disember adalah KEMENANGAN yang lebih banyak. Download lagu itu juga deh! Hanya sekarang aku lagi suka lagu-lagu yang sama satu ini dan Jangan membalas dear dicantumin: 3 merah Album lagu baik loh. Kita yang tidak pernah mendapat kembali bersama-sama adalah pertama kali seorang saya seperti beliau agak cuman, ngebeat.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar